REGULAMIN SKLEPU PALLADIUMBOOTS.PL

1.     Czas realizacji zamówienia

  1. Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia lub dokonania płatności. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
  2. Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.
  3. W przypadku niedostępności Towaru objętego Zamówieniem, skutkującej brakiem możliwości realizacji Zamówienia, Sklep niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, jednak nie później niż w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy. W tym samym czasie nastąpi zwrot całej otrzymanej od Klienta ceny.
  4. Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost. Czas dostawy to zwykle 1-2 dni robocze. 
  5. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
  6. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

 

2.     Formy płatności

  1. Za pobraniem: zapłata gotówką lub kartą kurierowi, zapłata gotówką w przypadku odbioru osobistego, opłacenie zamówienia przy użyciu specjalnego linku wygenerowanego przy opcji paczkomaty pobranie. Wysyłka jest darmowa.
  2. PayU: po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU, a żadne dane dotyczące stanu konta czy karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Wysyłka jest darmowa. 
  3. Klarna: masz aż 30 dni na dokonanie płatności od daty wysyłki produktów lub daty dostępności usługi, którą zakupiłeś. Klarna będzie Ci przypominać o zbliżającym się terminie płatności. Należność możesz uregulować kartą płatnicza, Blikiem lub szybkim przelewem.
  4. Przelewem: wpłata przelewem na numer konta 30 1020 1026 0000 1002 0298 0522 We Global Distribution Sp. z o.o.  W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Wysyłka gratis.
  5. Z chwilą realizacji płatności zamówienie jest pakowane i wysyłane tego samego lub następnego dnia roboczego, w zależności od godziny złożenia zamówienia.

3.     Koszty i sposoby dostawy

  1.  InPost Paczkomat 24-48h
  2. InPost Kurier 24-48h
  3.  Odbiór osobisty - prosimy o kontakt telefoniczny

 

Darmowa wysyłka dotyczy wszystkich zamówień

4.     Gwarancja na produkty

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.

5.     Zwroty

  1. Aby zgłosić chęć zwrotu zakupionego towaru klient powinien odesłać zakupiony produkt wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu na adres podany poniżej. Produkt należy zapakować w pudełko, foliopak lub owinąć makulaturą aby zapobiec zniszczeniu opakowania oryginalnego.
  2. W przypadku zniszczenia opakowania oryginalnego zwrot nie zostanie uznany, a paczka zostanie odesłana do nadawcy.
  3. Zwrotów można dokonać do 14 dni od daty dostarczenia paczki do klienta. Przesyłkę zwrotną wysyła klient na swój koszt. Produkt powinien wrócić do sklepu w stanie nienaruszonym. Możliwe są również wymiany produktu po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem.
  4.  Zwrot środków na konto klienta do 7 dni roboczych.
  5. W przypadku zniszczenia opakowania oryginalnego zwrot nie zostanie uznany, a paczka zostanie odesłana do nadawcy.
  6. Zwrotów można dokonać do 14 dni od daty dostarczenia paczki do klienta. Przesyłkę zwrotną wysyła klient na swój koszt. Produkt powinien wrócić do sklepu w stanie nienaruszonym. Możliwe są również wymiany produktu po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem.

6.     Reklamacje

  1. Na nasze produkty obowiązują dwa lata gwarancji.
  2.  Reklamowane obuwie należy odesłać na adres naszego biura We Global Distribution Sp. z o.o. ul. Strzykulska 37, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
  3. Do paczki należy załączyć oryginał paragonu, potwierdzenie z banku, lub wydrukowany mail potwierdzający złożenie zamówienia.
  4.  Dodatkowo należy załączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać z naszej strony. Link do pobrania znajduje się na dole strony w stopce pod linkiem "dokumenty do pobrania". 

 

7.     Adres do zwrotów i reklamacji

We Global Distribution Sp. z o.o.
ul. Strzykulska 37
05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. 600 986 080

8.     Kontakt

Jeśli masz pytania lub chcesz złożyć skargę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@palladiumboots.pl lub pod numerem telefonu 600 986 080. Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

 

  • Zarejestruj się

Załóż konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zmień hasło